Strony
Zobacz koniecznie
  • Przydatna medycyna sportowa
    Bardzo często słyszy się dzisiaj o medycynie sportowej. Jest ona bardzo ważnym elementem, a w zasadzie działem, dlatego też warto jej poświęcić chwilę. W głównej mierze należy zaznaczyć, że medycyna …
  • Dobre zdjęcia mieszkania na sprzedaż
    Jak wiadomo w każdej dziedzinie reklama jest ważną sprawą. Chcąc w szybki sposób sprzedać mieszkanie, warto zrobić jego odpowiednie zdjęcia i umieścić je w sieci. Ludzie są wzrokowcami. Jeśli zobaczą …

Jeżeli przyzwyczaimy do czegoś nasz organizm i żołądek, ciężko jest je przestawić na inną opcję. Jeżeli np. jemy niezdrowo kolację zaraz przed pójściem spać i nagle zjemy ją jakieś kilka godzin przed snem, to bądźmy pewni, że za chwilę poczujemy głód. Żołądek nie potraktuje jej bowiem jako ostatniego posiłku, ale o właściwej porze będzie domagał się właściwej porcji żywieniowej. Dlatego też wprowadzanie nowych diet musi odbywać się pokojową drogą małych kroczków. Nie wprowadzajmy diet na siłę i szybko, bo nieprzyzwyczajony do nich organizm zbuntuje się i w końcu powie dość. A to może być dla nas przykre w skutkach. Jeżeli widzimy również, że jakiegoś nawyku żywieniowego nie da się zmienić, nie róbmy tego. Każda bowiem dieta jest modyfikowalna, a co za tym idzie, nie musimy drastycznie jej wprowadzać. Owszem, powinno się, ale jeśli nasz organizm nie akceptuje zmian, można zrezygnować z pewnych rzeczy. Nie zdziwmy się również, jeżeli po zjedzeniu śniadania mamy jakieś dziwne odruchy (np. wymiotne), gdy wcześniej nie jedliśmy śniadań. Żołądek musi się bowiem stopniowo oswajać z tym, że od rana musi wejść na pełne obroty trawienne. A jeżeli się nie da, to starajmy się tak przesuwać kolejne posiłki, żeby w końcu udało się uformować z nich śniadanie.

Comments are closed.