Strony
Zobacz koniecznie
  • Ryby w diecieRyby w diecie
    Wiele słyszy się o pożytecznych dla organizmu kwasach omega, które można pozyskać poprzez spożywanie ryby. Jeżeli chodzi o mięso ryb, można go jeść z o wiele mniejszą obawą, aniżeli w …
  • Kogo interesuje dieta?Kogo interesuje dieta?
    Mnóstwo kobiet zastanawia się, co właściwie powinny zrobić, aby pozbyć się zbędnych kilogramów. Bardzo często sięgają do Internetu i właśnie tam mogą się dowiedzieć, co właściwie powinny zrobić. Dla każdego …

Bardzo dużo mówi się w mediach o tym, że zdrowa dieta to podstawa, która daje zdrowie nam i naszej rodzinie, jednak czasem zwyczajnie nie wiemy jak powinna wyglądać zdrowa dieta i co powinno znaleźć się na naszym talerzu. Przede wszystkim musimy pamiętać o regularności posiłków, ponieważ w ten sposób przyzwyczajamy nasz organizm do regularnej pracy w odpowiednich odstępach, utrzymujemy poziom cukru we krwi na stałym poziomie i poprawiamy metabolizm. Oczywistym jest, że na naszym talerzu powinno znajdować się wiele warzyw i owoców, najlepiej różnorodnych ponieważ dostarczają one różnych witamin, mikroelementów oraz składników odżywczych. Również ważnym elementem naszego zdrowego żywienia jest nabiał, dostępny w postaci mleka,  jogurtów, serków, twarogu czy też jajek. Mięso powinniśmy wybierać chude, częściej białe niż czerwone i przeplatać mięsne posiłki rybami, tak aby pojawiały się na naszym stole 3-4 razy w tygodniu. Częściej wybierajmy kasze, które są doskonałym źródłem błonnika, tak samo jak razowe pieczywo, razowy ryż oraz razowe makarony.

Comments are closed.