Strony
Zobacz koniecznie
  • Leczenie ziołamiLeczenie ziołami
    Ludzie coraz mniej ufnie w dzisiejszych czasach zaczynają podchodzić do wszelkiego rodzaju lekarstw przepisywanych im przez lekarzy. W wielu wypadkach nawet ich nie wykupują gdyż sami uważają, że doskonale wiedzą …
  • Make up expertMake up expert
    Makijaż idealny. Sztuka makijażu jest obecnie bardzo popularna. Wystarczy rozejrzeć się w internecie, by niemal na każdej stronie napotkać filmy instruktażowe, poradniki czy listy wskazówek odnośnie do tego, jak wykonać …

Może być uprawiana grupowo lub indywidualnie, o niskim poziomie trudności jak jazda na rowerze lub bardziej zaawansowanym jak narciarstwo lub wspinaczka. Od przynajmniej pięćdziesięciu lat lekarze sportowi, fizjolodzy wysiłku sportowego i wielu kardiologów zwraca uwagę na kluczową rolę systematycznego wysiłku fizycznego dla zachowania dobrego stanu zdrowia i samopoczucia, wysokiej sprawności i wydolności fizycznej oraz zapobiegania wielu chorobom układu krążenia, otyłości, cukrzycy, zaburzeniom gospodarki lipidowej i niektórym nowotworom. Odpowiednio dozowany wysiłek fizyczny w dużym stopniu zapobiega wielu chorobom cywilizacyjnym, m. in. chorobie wieńcowej serca, nadciśnieniu, miażdżycy tętnic, osteoporozie, cukrzycy, powikłaniom zakrzepowo-zatorowym i występowaniu udaru mózgu, jest zatem doskonałym antidotum przeciw różnym chorobom. Aktywność może mieć pozytywny wpływ na zdrowie człowieka, lecz aby była skuteczna powinna być regularna – ćwiczenia powinny być wykonywane przez większość dni w tygodniu, przez 30 a najlepiej 60 minut dziennie.

Comments are closed.