Strony
Zobacz koniecznie
  • Przeszczepy – fenomen medycynyPrzeszczepy – fenomen medycyny
    Możliwość wykonywania wszelkiego rodzaju przeszczepów jest rzeczywiście prawdziwym fenomenem medycyny. Dzięki temu możemy ratować komuś życie darując mu nerkę czy też inny narząd. Także przeszczepy skóry dają możliwość powrotu do …
  • Opiekunka niemcy oferty pracyOpiekunka niemcy oferty pracy
    Opiekunka Niemcy oferty pracy. Wielu Polaków od kilku lat szuka pracy nie w Polsce, a za granicami naszego kraju. Powód jest prosty i oczywisty. U nas o pracę jest jest …

Może być uprawiana grupowo lub indywidualnie, o niskim poziomie trudności jak jazda na rowerze lub bardziej zaawansowanym jak narciarstwo lub wspinaczka. Od przynajmniej pięćdziesięciu lat lekarze sportowi, fizjolodzy wysiłku sportowego i wielu kardiologów zwraca uwagę na kluczową rolę systematycznego wysiłku fizycznego dla zachowania dobrego stanu zdrowia i samopoczucia, wysokiej sprawności i wydolności fizycznej oraz zapobiegania wielu chorobom układu krążenia, otyłości, cukrzycy, zaburzeniom gospodarki lipidowej i niektórym nowotworom. Odpowiednio dozowany wysiłek fizyczny w dużym stopniu zapobiega wielu chorobom cywilizacyjnym, m. in. chorobie wieńcowej serca, nadciśnieniu, miażdżycy tętnic, osteoporozie, cukrzycy, powikłaniom zakrzepowo-zatorowym i występowaniu udaru mózgu, jest zatem doskonałym antidotum przeciw różnym chorobom. Aktywność może mieć pozytywny wpływ na zdrowie człowieka, lecz aby była skuteczna powinna być regularna – ćwiczenia powinny być wykonywane przez większość dni w tygodniu, przez 30 a najlepiej 60 minut dziennie.

Comments are closed.