Strony
Zobacz koniecznie
  • Dieta dla osób starszychDieta dla osób starszych
    Osoby starsze mają znacznie mniej odporny organizm niż osoby młodsze. Dlatego też trzeba pamiętać o tym, że stosowanie diet u osób starszych musi być podparte bardzo szczegółowymi badaniami, oraz opinią …
  • Profilaktyka medyczna i nasze zdrowieProfilaktyka medyczna i nasze zdrowie
    Gdy chcemy być pewni, że nie cierpimy na żadne poważne choroby, powinniśmy przede wszystkim decydować się na korzystanie z regularnych badań lekarskich. Jeśli nawet uprawiamy sport, czy zdrowo się odżywiamy …

Specjaliści twierdzą, że dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, osoba o aktywna w ciągu dnia w sposób przeciętny, a więc ani ta o siedzącym trybie pracy, ani ta, która oddaje się codziennym, regularnym ćwiczeniom fizycznym potrzebuje dawki trzech tysięcy kalorii. Wiedząc to, opracowywane są różnego rodzaju diety, które mają za zadanie ograniczenie tej ilości kalorii i doprowadzenie organizmu do procesu chudnięcia, a więc zrzucenia zbędnych kilogramów, które bardzo często nagromadzane są latami. Diety opracowywane są zarówno przez specjalistów, znających się na rzeczy i wiedzących jakie składniki i w jakich proporcjach powinien przyjmować człowiek pragnący schudnąć, ale niestety także przez osoby postronne, które uważają, że jeśli mówiąc potocznie, zrobią sobie dietę przez tydzień, dwa, lub miesiąc, pozbędą się nagromadzonych latami zbędnych kilogramów zdrowo i bez żadnych komplikacji. To niestety błąd, ponieważ to na co pracuje się latami nie może zostać stracone w jednej chwili. Nie oznacza to jednak, że nie można poddać się jakiemuś rodzajowi diety, ale niezbędne jest pamiętanie o tym, że najważniejsza jest rutyna i długotrwałość, a nie głodzenie się i szybkie efekty. By dobrze wybrać, ważne jest zapoznanie się z różnymi rodzajami diet.

Comments are closed.