Strony
Zobacz koniecznie
  • Znaczenie farmakoterapii w leczeniu
    Skuteczne leczenie możliwe jest dzięki połączeniu pracy lekarzy z farmakoterapią. Trudno jest sobie wyobrazić w obecnych czasach, brak lekarstw oraz najróżniejszych specyfików. Począwszy od niegroźnego przeziębienia czy bólu głowy, pacjenci …
  • Dieta codzienna
    Dieta, którą używamy każdego dnia, tak naprawdę nie jest w żaden sposób przemyślaną. Czasami należy się dość mocno zastanowić, w jaki sposób gotować obiady dla naszych bliskich, aby jednak miały …

Wiele osób powątpiewa w to stwierdzenie. Zazwyczaj takie osoby podają przykłady w stylu: jakaś osoba w trakcie meczu umarła. Trzeba jednak rozróżnić dwie formy aktywności ruchowej. Pierwsza z nich jest to aktywność rekreacyjna, a z kolei druga to aktywność wyczynowa, na którą nie każdego stać. Chodzi o to, że sport powinien być umiarkowany. Tylko wtedy możemy być pewni, że ruch wpływa dobrze na nasz stan organizmu. Jak rozróżnić te dwa rodzaje ruchu? Jeśli na przykład biegamy, nadajemy sobie szybkie tempo i czujemy, że robi nam się słabo, wymiotujemy, dusimy się, jest to sygnał do natychmiastowego zaprzestania ćwiczeń, a na pewno do zwolnienia tempa. Jest to bardzo ważne, ponieważ niektóre osoby ćwiczą na siłę, aby sobie i innym udowodnić, że są bardzo dobrzy. To jednak nie odbija się dobrze na ich zdrowiu. Wszystko musi odbywać się stopniowo i warto o tym pamiętać. Jest to bardzo ważne. Niemniej jednak, ruch jest zdrowiem, ponieważ zwiększa odporność organizmu i wzmacnia go. Wpływa na niego pozytywnie.

Comments are closed.